zaterdag 8 januari 2011

Ik heb de laatste weken mijn blog een beetje verwaarloosd. Eerst mijn vader die begin dec. onverwachts een pacemaker ingepland kreeg. Twee weken later 24 dec. werd mijn moeder onwel en moest naar spoed gebracht. Denk dat het emotioneel een beetje zwaar is geweest, en dat het me toch wel heeft verzwakt want een paar dagen later kreeg ik de griep en bronchitis. Van oud op nieuw heb ik zo goed als niet gevierd, voelde me wel al beter maar wilde het toch rustig aandoen. Nieuwjaarsdag en 2de Nieuwjaarsdag zijn dan weer een beetje teveel van het goede geweest. Maandag kreeg ik buikgriep dus op naar de dokter. Een weekje thuis, man nog geopereerd tussendoor aan de knie. Pas op vrijdag begon ik me stilaan wat beter te voelen. Ik ben nog steeds niet genezen, maar de antibiotica begint te werken en hopelijk ben ik dan eindelijk van dat hoesten af !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten